Sign in to follow this  
SpeedWeed

Lag In A Week

Recommended Posts

Ja det er min karakter men det er en jeg sharer med der bruger ham til at finde trades :P

yea cuz he to lazy :P

 

:( Cus i'm too pro to be tradeing. Gotta kiel shiet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just want to say Thanks for all the help i got and to all the nice ppl :D

 

i have tried some things to get the lag down but it dont work so it must be a virus on my computer so i will reinstall it soon :blush: that's all for me

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just want to say Thanks for all the help i got and to all the nice ppl :D

 

i have tried some things to get the lag down but it dont work so it must be a virus on my computer so i will reinstall it soon :blush: that's all for me

 

 

LOL Guys i fixed my lag now i dont lag at all and i haven't reinstalled my computer i tried to change my USB-cable stick for my wireless-network and its seems to have fix the problem :blush: so now its running great :D :) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forr?der !!!

Danskere er kun Aresden

 

h?ber du mener din kommentar p? en sjov m?de for hvor sku jeg vide fra at de fleste danskere er Aresden :blink: og uanset hvad er jeg glad for Elvine de har nogen flinke spillere :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elvine er nogle fjolser :P Specielt Koreanerne :P..

 

 

nu har jeg ikke spillet Aresden p? den her server men jeg har ikke haft nogen d?rlige ting at sige om Elvine's spillere.. AND MAYBE SOME DAY YOU WILL GET HIT BY SpeedWeed's hammer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elvine er nogle fjolser :P Specielt Koreanerne :P..

 

 

nu har jeg ikke spillet Aresden p? den her server men jeg har ikke haft nogen d?rlige ting at sige om Elvine's spillere.. AND MAYBE SOME DAY YOU WILL GET HIT BY SpeedWeed's hammer :D

SpeedWeed stays at elvine then?? Dont listen irvin or Medic- lov vit&dex free ek :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elvine er nogle fjolser :P Specielt Koreanerne :P..

 

 

nu har jeg ikke spillet Aresden p? den her server men jeg har ikke haft nogen d?rlige ting at sige om Elvine's spillere.. AND MAYBE SOME DAY YOU WILL GET HIT BY SpeedWeed's hammer :D

SpeedWeed stays at elvine then?? Dont listen irvin or Medic- lov vit&dex free ek :)

 

ya i will stay at elvine we rock :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg startede os some Elv. De er nogle b?sser!

 

 

hvorfor er det lige folk ikke kan lig Elvine ?? nu det vel ikke en eller anden lam b?rnehave forklaring med at de ikke gider snakke med jer eller noget andet pjat.. der INGEN forskeld p? at v?re elvine eller v?re aresden det ikke bygget s?dan op at alle de s?de og flinke er i aresden og alle os onde er i elvine kan kun grine lidt over de platte kommentar der kommer om det emne

 

forsat god dag til jer alle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg startede os some Elv. De er nogle b?sser!

 

 

hvorfor er det lige folk ikke kan lig Elvine ?? nu det vel ikke en eller anden lam b?rnehave forklaring med at de ikke gider snakke med jer eller noget andet pjat.. der INGEN forskeld p? at v?re elvine eller v?re aresden det ikke bygget s?dan op at alle de s?de og flinke er i aresden og alle os onde er i elvine kan kun grine lidt over de platte kommentar der kommer om det emne

 

forsat god dag til jer alle :)

 

Selvf?lgelig var der nogle flinke mennesker, men ik mere end en h?ndfuld. Jeg var med i FoxHound, cooleste elv guild der nogensinde har eksisteret :P

 

Da den opl?stes joinede jeg Ares or spillede med en masse venner jeg havde f?et der.

 

Anyways. vi er kun 4 danskere p? denne server og det har v?ret v?rre endnu. WE GOTTA STICK TOGETHER!!

 

Join ares plx!

 

Edit: Jeg ved selvf?lgelig ik hvordan det er i Elvine nu da jeg har et lidt andet forhold til dem end dengang :D

Edited by Krede

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg startede os some Elv. De er nogle b?sser!

 

 

hvorfor er det lige folk ikke kan lig Elvine ?? nu det vel ikke en eller anden lam b?rnehave forklaring med at de ikke gider snakke med jer eller noget andet pjat.. der INGEN forskeld p? at v?re elvine eller v?re aresden det ikke bygget s?dan op at alle de s?de og flinke er i aresden og alle os onde er i elvine kan kun grine lidt over de platte kommentar der kommer om det emne

 

forsat god dag til jer alle :)

 

Selvf?lgelig var der nogle flinke mennesker, men ik mere end en h?ndfuld. Jeg var med i FoxHound, cooleste elv guild der nogensinde har eksisteret :P

 

Da den opl?stes joinede jeg Ares or spillede med en masse venner jeg havde f?et der.

 

Anyways. vi er kun 4 danskere p? denne server og det har v?ret v?rre endnu. WE GOTTA STICK TOGETHER!!

 

Join ares plx!

 

Edit: Jeg ved selvf?lgelig ik hvordan det er i Elvine nu da jeg har et lidt andet forhold til dem end dengang :D

 

 

jeg er ligeglad med og spille med danskere self ku det v?re sjovt men man k?ber heller ik en ny bil fordi folk siger den anden er grim jeg bliver i elvine vi styer det shit :rolleyes:

 

og det lidt underligt du skriver og s? joinede du elvine med en masse venner du havde f?et der :S hvordan har du f?et en masse venner der n?r aresden og elvine normalt ikke snakker sammen af det simple grund at vi ikke kan spille sammen ... anyway jeg har intet porblem med elvine der massere flinke mennesker der intet hold i de anklager folk piver over .. PS. vi er mere end 4 danskere for min bror spiller os :)

Edited by SpeedWeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

og det os s?dan noget der med til og ?del?gge en god server fordi folk bliver svinet til fordi de har taget den grovhed at joine elvine og hvor sjovt er det lige for os andre n?r aresden altid vinder i by vs by

Share this post


Link to post
Share on other sites

Du skal ikke tage dig af Medic

 

Han piver altid, han vil herre gerne v?re min ven, men jeg vil ikke tilf?je hans facebook ! hahah ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Du skal ikke tage dig af Medic

 

Han piver altid, han vil herre gerne v?re min ven, men jeg vil ikke tilf?je hans facebook ! hahah ! :D

 

 

he okay nice :) har v?ret over og kigge p? min nub mag der en del flere aresden end elvine det lidt ?v :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this